OUTLET - ponuda artikala po najpristupačnijim cijenama!Saznaj više

Uvjeti i pravila poslovanja

UVJETI I PRAVILA POSLOVANJA

OSNOVNE INFORMACIJE O TRGOVAČKOM DRUŠTVU PRODAVATELJA

PRODAVATELJ

Lunasan d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i usluge
Skraćeni naziv: Lunasan d.o.o.
Sjedište: Gaboška 10, 10000 Zagreb
OIB: 80970668033
Trgovačko društvo upisano je u Sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu
MBS: 080655740
Temeljni kapital iznosi 2.654,46 eura i uplaćen je u cijelosti
Osoba ovlaštena za zastupanje: Mladen Kadić, direktor
Poslovni račun: Privredna banka Zagreb d.d.; IBAN: HR8823400091110383156; SWIFT (BIC): PBZGHR2X
Zagrebačka banka d.d.; IBAN: HR9823600001102124149; SWIFT: ZABAHR2X

KUPAC

Kupac je svaka pravna i fizička osoba sa sjedištem, odnosno prebivalištem na području Republike Hrvatske koja obavi narudžbu i plaćanje. Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici.

CIJENE

Sve cijene iskazane su u EUR-ima i sadrže PDV, te vrijede za sve oblike plaćanja. Ukoliko objavljena cijena u Web trgovini nije ispravna ili je u međuvremenu promijenjena od strane proizvođača, zadržavamo pravo na izmjenu. Prodavatelj zadržava pravo da Vas informira o promjeni ili ispravnosti cijene te da Vam pruži priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu. Prodavatelj nema obavezu isporučiti proizvod za koji je utvrđena neispravna cijena.

NAČINI PLAĆANJA

Jednokratno:
OPĆA UPLATNICA – TRANSAKCIJSKI RAČUN
Jednokratno na prodajnim mjestima:
NOVČANICE – VISA PREMIUM – DINERS – MASTERCARD – VISA – VISA ELECTRON – MAESTRO
Obročno beskamatno plaćanje do 12 rata na našim prodajnim mjestima:
MAESTRO Zagrebačke banke
MASTERCARD Zagrebačke banke
VISA Zagrebačke banke
VISA BUSINESS Zagrebačke banke – napomena: prvih šest znamenaka mora počinjati sa 406955
DINERS
MAESTRO PBZ
MAESTRO Erste banke
VISA PREMIUM
Pouzećem u gotovini, samo za robu koja se može slati dostavljačkim posrednikom tvrtkom
DPD Croatia d.o.o. i do maksimalnog iznos od 2.389,01 eura

DOSTAVA

Dostava je moguća na prostoru cijele Republike Hrvatske. Za jednu kupovinu, jednog ili više proizvoda, ukupne vrijednosti 500€ i više, dostava je besplatna. Uvjeti dostave se razlikuju za područje određenih gradova (dole navedenih), za područje ostale kontinentalne Hrvatske, te za područje otoka. U nastavku navodimo specifičnosti svih uvjeta dostave.

Web stranica će samostalno obračunati cijenu dostave, ili će navesti da je dostava besplatna. I u slučaju besplatne dostave i u slučaju naplatne dostave, u košarici će postojati mogućnost izbora “Lokalno preuzimanje“, što Vam omoguće izbor da samostalno organizirate dostavu ili da proizvode preuzmete sami iz jedne od naših poslovnica, bez naplate.

Uvjeti dostave u određene gradove

Ovdje navedeni “Uvjeti pružanja usluge dostave” određuju uvjete dostave na području sljedećih gradova Republike Hrvatske :

  • Zagreb
  • Zaprešić
  • Samobor
  • Velika Gorica
  • Sesvete

Dostava se obavlja u našem aranžmanu, ili dostavnom službom, ovisno o svojstvima kupljenih proizvoda.

Besplatna dostava

Za jednu kupovinu, jednog ili više proizvoda, u ukupnoj vrijednosti 500,00€ i više, osigurana je BESPLATNA DOSTAVA.

Naplata dostave

Za jednu kupovinu, jednog ili više proizvoda, u ukupnoj vrijednosti manjoj od 500,00€, dostava se naplaćuje 30,00€ za madrace, podnice i drvene krevete; 15€ za dječje madrace i nadmadrace; 8,00€ za jastuke i posteljinu. Cijena dostave unutar jedne kupovine nije kumulativna po proizvodima ili grupama, nego se obračunava samo jedna najveća cijena dostave u ovisnosti o pripadnosti proizvoda iz “košarice” u gore navedene kategorije proizvoda, odnosno cjenovne razrede dostave.

Unos proizvoda

Sve dostave (i besplatne i naplaćene), uključuju i unos svih proizvoda do 4. kata, izuzev tapeciranih kreveta. Ako ne postoji lift, ili proizvodi ne stanu u njega, unos za sljedeće katove se naplaćuje 5€ po katu.

Unos tapeciranih kreveta je moguć, ali uz dodatno plaćanje, i to kako slijedi :

  • ako ne postoji lift, ili krevet u njega ne stane : 24€ do (uključujući) 2.kat, a zatim po 12€ svaki sljedeći kat
  • ako postoji lift u koji stane tapecirani krevet : 24€ sveukupno bez obzira na broj katova

Od unosa proizvoda izuzeta je dostava jastuka i posteljine kada se proizvodi dostavljaju dostavnom službom. Tada se dostava (bez unosa) obavlja do ulaza u stambeni objekt, odnosno do najbližeg mogućeg prilaza dostavnim vozilom.

Besplatna dostava obavlja se od ponedjeljka do petka u periodu od 9:00 do 16:00 sati. Izvan tog vremena moguće je organizirati dostavu “na zahtjev kupca”, ali uz dodatnu jednokratnu naplatu od 50,00€, plus dodatni trošak unosa po katu, po svim uvjetima kako je gore već objašnjeno.

Uvjeti dostave izvan gore navedenih gradova, na području Republike Hrvatske, donosimo u nastavku.

Uvjeti dostave u ostali kopneni dio RH i otoke

Ovdje navedeni “Uvjeti pružanja usluge dostave” određuju uvjete dostave na području kopnenog dijela Republike Hrvatske i Otoka.

Dostava se obavlja dostavnom službom.

Besplatna dostava

Dostava je besplatna za jednokratnu kupovinu, jednog ili više proizvoda, vrijednosti 500€ i više. Na otoke koji nisu povezani mostom ili trajektnom linijom s kopnom, ne obvezujemo se dostaviti proizvode, već Vas molimo da nas kontaktirate, kako bi zajedno provjerili mogućnost takve dostave.

Naplata dostave

Za jednu kupovinu, jednog ili više proizvoda, u ukupnoj vrijednosti manjoj od 500,00€, dostava se naplaćuje 30,00€ za madrace, podnice i drvene krevete; 15€ za dječje madrace i nadmadrace; 8,00€ za jastuke i posteljinu. Cijena dostave unutar jedne kupovine nije kumulativna po proizvodima ili grupama, nego se obračunava samo jedna najveća cijena, u ovisnosti o pripadnosti proizvoda iz “košarice” u gore navedene kategorije proizvoda, odnosno cjenovne razrede dostave.

Napomene koje se odnose za dostave organizirane dostavnom službom

  • Proizvodi se dostavljaju do ulaza u stambeni objekt, pod uvjetom da se do ulaza može nesmetano doći dostavnim vozilom. U suprotnom, dostava se obavlja do najbliže točke na kojoj je moguć istovar.
  • Kupac u svom aranžmanu organizira unos u stan.

Ostale napomene

  • Kupljenu robu kupac može besplatno preuzeti u jednoj od naših poslovnica bez naplate dostave. Samostalno preuzimanje u jednoj od naših poslovnicama se na ovim Web stranicama zove “Lokalna isporuka“, i može se izabrati u “košarici” prilikom kupovine, pri čemu se dostava neće obračunati.
  • Uobičajeni rok otpreme robe standardnih dimenzija prema kupcu, s našeg skladišta, za pjenaste i latex madrace, nadmadrace, podnice, jastuke i posteljinu iznosi dva radna dana, dok za madrace s oprugama i krevete, rok može biti do 45 radnih dana, plus vrijeme potrebno da roba stigne na adresu kupca.
  • U slučaju izrade vanstandardnih dimenzija ili da neki proizvodi nisu raspoloživi na našem skladištu ili se radi o većim količinama rok isporuke se produžuje, o čemu ćete biti obaviješteni od strane naših djelatnika.
  • Vrijednosti proizvoda zbrajaju se po računu i vrijede za jednu isporuku, na jedno dostavno mjesto. Naplata se obavlja isključivo na našim prodajnim mjestima (novčanicama ili karticama) ili uplatom na naše poslovne račune putem opće uplatnice ili transakcijskim računom (Internet bankarstvo, u banci ili u pošti). Otprema robe obavlja se u dogovoru s kupcem nakon podmirenja cjelokupnog iznosa.
  • Proizvode koji se dostavljaju dostavnom službom prodavatelj će dodatno zaštititi primjerenom zaštitom kako bi se spriječilo oštećenje njenog sadržaja.
  • Za proizvode koje nije moguće odmah kupiti i platiti kroz web trgovinu, nego nam za njih šaljete upit tipkom “Kontaktirajte nas“, ili na drugi način – cijena dostave biti će iskazana na samoj ponudi.
  • Nedjeljom i praznicima ne organiziramo dostavu robe.

MONTAŽA

Montaža kreveta bez podiznog mehanizma

  • kreveti do 100 cm širine – 20,00 eura
  • kreveti preko 100 cm širine – 30,00 eura

Montaža kreveta s podiznim mehanizmom

  • kreveti do 100 cm širine – 35,00 eura
  • kreveti preko 100 cm širine – 50,00 eura

Napomene:
● montažu obavljamo na području ovih gradova: Zagreb, Zaprešić, Samobor, Velika Gorica i Sesvete
● uz doplatu, montažu je u dogovoru s kupcem moguće organizirati i izvan gore navedenih gradova a na području Republike Hrvatske
● naplata montaže obavlja se isključivo na našim prodajnim mjestima (novčanicama ili karticama) ili uplatom na naše poslovne račune putem opće uplatnice ili transakcijskim računom (Internet bankarstvo, u banci ili u pošti)
● montažu ne obavljamo za proizvode koji nisu u našoj ponudi

Jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenoj
na daljinu

Vrijedi samo za proizvode kupljene preko web trgovine.

  • kupac ima pravo u roku od 14 dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor
  • kako bi kupac ostvario pravo na jednostrani raskid ugovora, mora nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom u obliku obrasca za jednostrani raskid ugovora
  • na obrascu za jednostrani raskid Ugovora potrebno je navesti ime i prezime, adresu, kontakt telefon, adresu elektroničke pošte i broj računa po kojem kupac vraća robu
  • kupac je dužan obaviti povrat proizvoda najkasnije u roku od 14 dana od dana davanja izjave o raskidu ugovora
  • troškove povrata proizvoda snosi kupac
  • prodavatelj će obaviti povrat sredstava tek nakon što mu proizvod bude vraćen i kada se utvrdi stanje proizvoda
  • ako je proizvod neoštećen prodavatelj se obvezuje bez odgađanja kupcu vratiti cijeli iznos uplaćenih sredstva za vraćeni proizvod
  • povrat sredstava moguće je obaviti samo na ime osobe koja je obavila plaćanje
  • kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ukoliko je roba izrađena po narudžbi, odnosno specifikaciji potrošača
  • ukoliko je vraćeni proizvod oštećen, osim onog oštećenja koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti kupljenog proizvoda, prodavatelj će umanjiti iznos za povrat u iznosu nanesene materijalne štete
  • ukoliko je vraćeni proizvod uništen prodavatelj neće obaviti povrat sredstava
  • obrazac za jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji na daljinu možete preuzeti ovdje

Zamjena robe u slučaju pogrešne narudžbe

Ukoliko je kupac naručio pogrešnu dimenziju, proizvod se može zamijeniti u roku od 14 dana ukoliko je proizvod u originalnom pakiranju i nije oštećen. Ukoliko je proizvod otvoren i ima vidljiva oštećenja proizvod je moguće zamijeniti isključivo ako kupac pristane podmiriti iznos nanesene materijalne štete počinjene na proizvodu kao i ponovnog pakiranja proizvoda. U oba slučaja, trošak povrata proizvoda kao i trošak ponovljene dostave ide na teret kupca.

Povrat robe

Proizvod se može vratiti ukoliko je u originalnom pakiranju i neoštećen u roku od 30 dana, uz manipulativni trošak od 10% plaćene vrijednosti proizvoda. Ukoliko je proizvod korišten i nije u originalnom pakiranju može se neoštećen vratiti ili zamijeniti u roku od 14 dana uz manipulativni trošak od 30% plaćene vrijednosti proizvoda. U oba slučaja, trošak povrata proizvoda ide na teret kupca.
Za dogovor oko podmirenja navedenih troškova, kao i eventualne razlike u cijeni ukoliko se proizvod mijenja, kupac će biti kontaktiran usmeno ili putem e-pošte od strane naših djelatnika.

JAMSTVO

Uz većinu proizvoda dolazi jamstvo koje je izdao proizvođač. Za proizvod koji je pod jamstvom i zahtjeva popravak kupac se može obratiti prodajnom mjestu gdje je proizvod kupio.

REKLAMACIJE

Reklamacije uvažavamo prema jamstvu proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira biti će pregledan od strane ovlaštene osobe prodavatelja ili proizvođača. Na temelju zapisnika o reklamaciji, u dogovoru s proizvođačem, sporni proizvod vratiti će se proizvođaču u tvornicu na dodatni pregled, nakon čega će se obaviti popravak ili će se proizvod zamijeniti novim. Proizvode ne mijenjamo na prodajnim mjestima prije nego što ih pregleda ovlaštena osoba, niti detektiramo kvar na licu mjesta.

PISANI PRIGOVORI

Pisane prigovore možemo zaprimiti na sljedeće načine :

  • putem pošte na adresu: Lunasan d.o.o., Gaboška 10, Zagreb
  • na telefaks broj: 01/38-61-174
  • na e-mail adresu: info@lunasan.hr
  • kod osoblja na pultu

KAKO OBAVITI KUPNJU

Nakon što odaberete proizvod u našoj Web trgovini možete ga dodati u košaricu klikom na tipku “Dodaj u košaricu”.

Pregled košarice možete obaviti na način da kliknete na košaricu koja se nalazi u gornjem desnom kutu ili na gumb “Vidi košaricu”.

Ako ste odabrali jedan ili više proizvoda oni će se nalaziti u košarici i tamo ih možete vidjeti, te ih po potrebi dodatno ažurirati, dodati odnosno smanjiti količinu ili ih jednostavno možete izbrisati.

Ako u trenutku Vaše kupnje postoji popust u vidu kupona na ovoj stranici moći ćete ga iskoristiti na način da u polje “Kupon kod” upišete kupon i kliknete na ikonicu “Primjeni kupon”.

Kada ste zadovoljni sa sadržajem Vaše košarice izaberite jednu od ponuđenih opcija dostave i možete krenuti na plaćanje klikom na ikonu “Nastavite na blagajnu”.

Sada još preostaje da unesete podatke za plaćanje i odaberete način plaćanja. Nakon toga klikom na gumb “Naručite” predali ste Vašu narudžbu u naš sustav. Kao potvrdu o predanoj narudžbi primiti ćete automatski mail iz našeg sustava sa detaljima Vaše narudžbe.

AKCIJE I KUPONI

Prodavatelj će u određenim vremenskim razdobljima na pojedine artikle odobravati dodatne popuste u vidu akcijske prodaje i/ili kupona. Artikli na akciji biti će posebno označeni, u web trgovini i na prodajnom mjestu, s oznakom iznosa popusta. Kupone će izdavati prodavatelj, a kupac će ih moći iskoristiti na prodajnom mjestu ili preko web trgovine, a u skladu s uvjetima koji će biti navedeni uz kupon.

INFORMACIJE O WEB TRGOVINI

Prodavatelj ulaže maksimalne napore kako bi informacije u Web trgovini bile ažurne i točne. Opisi proizvoda dodani su u najboljoj namjeri ali ne možemo jamčiti za ispravnost svih prikazanih informacija. Slike su informativnog karaktera i ne moraju uvijek odgovarati stvarnom proizvodu.

KORISNIČKI RAČUN

Prilikom registracije potrebno je unijeti korisničko ime i lozinku. Korisnik je dužan u tajnosti čuvati unesene podatke, te sam snosi odgovornost za svoj korisnički račun.

IZJAVA PRIVATNOSTI

Prodavatelj prikuplja samo osnovne podatke koji su mu potrebni za realizaciju kupnje i dostave kupljenih proizvoda. Svi prikupljeni podaci strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Lunasan d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

UVJETI KORIŠTENJA

Stranice na lunasan.hr i svim njenim poddomenama su u vlasništvu tvrtke Lunasan d.o.o..

Posjetitelji Internet stranice slažu se s navedenim Uvjetima i pravilima poslovanja.

Korisnici koji posjećuju ove stranice sami odgovaraju za svoju računalnu opremu i odgovorni su za eventualnu štetu koja može nastati zbog korištenja ovih stranica. Nismo odgovorni za nemogućnost pristupanju navedenim stranicama.

Kopiranje sadržaja s ovih stranica nije dozvoljeno bez pisanog dopuštenja vlasnika.

Lunasan d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih Uvjeta i pravila poslovanja bez prethodne najave.

Što je to kolačić?

HTTP Kolačić (eng. HTTP cookies, ili web cookies) je mala informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik, korisničko ime koje ste upisali na toj stranici, možda adresu koju ste napisali na toj stranici. Kasnije, nakon što zatvorite i opet otvorite istu web stranicu, internetski preglednik sa Vašeg računalu pročita i pošalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućuje stranici da prikaže informacije koje su prilagođene Vašim potrebama. Kolačići mogu spremati širok raspon informacija. Ipak, sve informacije mogu biti spremljene jedino ako Vi to omogućite. Web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im niste omogućili i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promijeniti postavke internetskog preglednika tako da sami odaberete hoćete li odobriti spremanje kolačića, da automatski pri
zatvaranju internetskog preglednika obrišete spremljene kolačiće i slično.

Kako onemogućiti kolačiće?

Isključivanjem kolačića odlučujete hoćete li dozvoliti pohranjivanje kolačića na vaše računalo. Postavke kolačića mogu se podešavati u postavkama vašeg Internet preglednika.
Ako onemogućite spremanje kolačića, nećete moći koristiti neke osnovne funkcionalnosti ovih web stranica, jer će stranica između dva “klika” izgubiti informaciju o Vašem računalu, pa npr. nećete moći dodati dva proizvoda u košaricu, jer se onaj prvi proizvod izgubio nakon dodavanja drugog proizvoda.

Kakve kolačiće koristi ova stranica i zašto?

Ove Internet stranice koriste kolačiće samo s ciljem kako bi Vam omogućile bolje korisničko iskustvo. Kolačići se koriste za pamćenje korisničkih podataka koje ste već upisali na ove stranice ali i podataka o postavkama.

Kakvi još kolačići postoje na ovim stranicama?

Postoji nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju ograničene kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. Trenutno omogućujemo kolačiće društvenih mreža (Facebook) i servisa za mjerenje posjećenosti na ovim stranicama (Google Analytic).

RJEŠAVANJE SPOROVA

Sve eventualne sporove Prodavatelj i Kupac rješavati će sporazumno a ukoliko to ne bude
moguće nadležan je Trgovački sud u Zagrebu.